דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ט בניסן תשפ"ד 07.05.24
23.1°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.5°חיפה
  • 23.2°אשדוד
  • 23.8°באר שבע
  • 28.5°אילת
  • 26.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

יו"ר ועד עובדי סלקום מיה יניב הודיעה על פרישה מהתפקיד

בין הישגיה לאורך 10 השנים בהם עמדה בראש הוועד: קליטת עובדי הניקיון בחברה להעסקה ישירה, מינוי חבר דירקטוריון מהעובדים ושורת הסכמים קיבוציים | מי שצפוי להוביל את הוועד עד הבחירות הוא סגנה בשלוש השנים האחרונות, אורי אורן

יו"ר ועד עובדי סלקום היוצאת, מיה יניב (צילום: חיים כהן)
יו"ר ועד עובדי סלקום היוצאת, מיה יניב (צילום: חיים כהן)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ועד עובדי סלקום מיה יניב פורשת מתפקידה כעשור לאחר הקמת הוועד, ותעמוד בראש חברה בת חדשה מבוססת AI לשירותים ללקוחות כמנכ"לית שותפה. בעקבות פרישתה צפויות להתקיים בחברה בחירות לראשות ועד העובדים.

יניב, הובילה את התאגדות עובדי סלקום-נטוויז'ן בשנת 2013 והקמת ועד העובדים בחברה ובחברות הבת הנוספות שלה דינמיקה, וגולן טלקום. ועד העובדים בראשותה מקיף כ-3,000 עובדים ועובדות. בין הישגיה לאורך השנים ניתן למנות את קליטת עובדי הניקיון בחברה להעסקה ישירה במקום העסקתם באמצעות קבלן חיצוני, מינוי תקדימי של חבר דירקטוריון לסלקום המייצג את ציבור עובדי החברה, ושורה של הסכמים קיבוציים אשר הסדירו את הביטחון התעסוקתי בחברה, לרבות הסכמי שכר שהסדירו את זכאות עובדי החברה לאופציות ולמניות חסומות בשווי כולל של 56 מיליון שקלים.

"מרגע ההכרה ביציגות שלנו, שותפיי הערכיים לדרך ואני בנינו ללא הרף את ארגון העובדים, הפכנו אותו מינוקא פצפון וחלש למתקדם, לחזק ולמשמעותי בישראל" כתבה יניב במכתב לעובדי החברה. "יצרנו הסכמים תקדימיים ופורצי דרך ושינינו את שוק העבודה מהקצה אל הקצה, כאשר מה שמוביל אותנו תמיד זה רק אתם, רווחתכם, השמחה שלכם והמשפחות היקרות שלכם ושלכן. עכשיו, הגיע הזמן שלי להיפרד ולעבור הלאה ליעד הבא. החל מ-2024 אני אתחיל בהובלתו של מיזם חשוב שמטרתו לקחת את קבוצת סלקום הכי גבוה שאפשר. אני נשארת קרוב מאוד לחברה הסגולה ולמרקם האנושי שאני כל כך אוהבת".

יניב ציינה כי היא משאירה את ארגון העובדים 'מסודר, יציב, מאוחד וחזק'. מי שצפוי להוביל את הוועד עד הבחירות הוא סגנה בשלוש השנים האחרונות, אורי אורן, אף הוא ממקימי הוועד.

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר: "אני מודה למיה על פועלה העשיר והישגיה הרבים לאורך השנים האחרונות ועל כל העבודה המבורכת שעשתה למען עובדי קבוצת סלקום באשר הם. אנו יוצאים היום לדרך חדשה ולמהלך אסטרטגי שיקדם את הקבוצה למקומות חדשניים ופורצי דרך בשוק התקשורת״.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות יקי חלוצי: ״מיה היא מנהיגת עובדים ברמ״ח ושס״ע, הובילה בגאון את התאגדות העובדים בסלקום מיומה הראשון ואת המו"מ הקיבוצי הראשון ופורץ הדרך בחברה. בין יתר ההישגים הגדולים בהסכמים הקיבוציים, ראוי לציין במיוחד את פריצות הדרך בקליטת עובדי הניקיון והשמירה על ההעסקה ישירה בחברה, מינוי נציג עובדים בדירקטוריון, והכנסת עובדי חברות הבנות בחברה, דינמיקה סלולר וגולן טלקום להסכם קיבוצי אחד, תחת יחידה אחת לכל העובדים. ברצוני להודות למיה על פועלה למען העובדים והעבודה המאורגנת בכלל ולאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך בהקמת המיזם המשותף לה ולחברת סלקום".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!